whos follow me

CHEREKA

Tuesday, August 16, 2011

BISKUT RAYA

LIEYA MULA MENULIS--------> aku dah pandai buat biskut almond london dan ferrero rocher. ..nge~~~

selamat petang semua.
aku nak ceritakan pasal biskut pulak kali ini.
semalam aku dan makcik mun, mama mentua maksuku
telah berjaya menyiapkan 200 biji biskut almond london dan 200 biji biskut ferrero rocher.
sedap kot
aku pun tak mau rase lg.
tunggu bawak balik rumah dulu.
 selain itu,biskut pelangi juga telah selamat dihasilkan.
resepinya sangat senang.
korang boleh search dalam internet saje.
(malas nak tulis resepi hari ini)
huhu
inilah beberapa gambar yang telah sempat aku snap.
sikit sahaja gambarnya coz aku perlu fokus utk buat biskut tu..

sediakan cup2 dulu ea..

biskut ferrero after baked

 dibungkus dengan rapi utk dibawa balik pahang
almond london yg telah disejukkan

nyum-nyum

biskut pelangi yang sangat simple
AKU SANGAT SUKE MAKANAN-MAKANAN PENCUCI MULUT NI..
lihatlah ini..: huhu

























p/s : i love makan..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...