whos follow me

CHEREKA

Sunday, August 14, 2011

KISAH TASYA COMEL

LIEYA MULA MENULIS--------> selamat pagi semua. .da 14 hari kita puasa. alhamdulillah,berjaya juga kita kan?? ^.^ lagi setengah bulan aje lagi kita akan mulai beraya. rasa cepat saja masa berlalu. baiklah,entri kali ini adalah mengenai sepupuku yang selamat lahir didunia pada bulan 6 yang lalu. . sahaja aku masukkan entri mengenainya sebab aku dah kekeringan idea..(wahahaha).mengantuk tapi mata aku tak nak pejam,jadi baik aku cari satu pekerjaan yang membawa faedah. haha. buka facebook, semua tengah tido.senyap saja aku tenguk fb aku tu.
baiklah,nak mulakan cerita dah ni.
 ^,^
tak ada cerita apa pun sebenarnya. tapi aku suka dengan kecomelan dia.haha.adik-adik aku semua tak comel dah.
(eissh,zaki tu comel apa??)
XD..kui3..
ni waktu hari ke 3 dia lahir..kiut kan???

eh.eh..aku terlupa na introduce dia pulak..ni lah jadinya,kalau excited sangat.

NAMA FULL DIA : NURUL ADDRIANNA NATASYA (punyalah panjang nama)
NAMA MAMA : NURUL HASLINA SABLI 
(merangkap maksu aku,dia ni rock ni,cikgu2 da tp rock)
NAMA PAPA : AHMAD RIZAL RAZALI (huhu..no komen)

sekarang (mengikut waktu sebenar.7.17 am,14/8/11) dia berumur 2 bulan setengah rasanya (sorila,tarikh lahir dia pulak terlupa)
huhu
dia suka menangis kalau dia nak tido,kalau dia nak susu dan kalau dia membuang air besar. hihi
kalau dia berbunyi tu,antara 3 itu ajalah.
tapi kalau kita berborak dengan dia sekejap,dia senyaplah. dan akan dijawabnya balik soalan/percakapan kita dekat dia dengan jawapan seperti berikut :
'aa..aa..a'
'uu..uuu'
'o..oo..oo'
TAPI BUNYI-BUNYI NI VERSI BABY TAW.
TRYLA SEBUT..
HAHA
cerdik kan dia?? baby-baby sekarang semua cerdik-cerdik..mungkin terlebih susu ENFAGROW kot..
 itu ajelah aku nak citer..
^.^
(lol,tu je ke,lieya??)
YUPS,ITU SAHAJA..NANTIKN CERITA MENGARUT LAIN DI ENTRI YANG AKAN DATANG PULAK.
P/S: CERIAKAN PAGI ANDA DENGAN SENYUMAN @ PUN DENGAN KESENGIHAN..HII..<3 ..
YA ALLAH..COMOTNYER...HAHA..

MINUM SUSU TIME
SLEEPING TIME

RAMBUTKU PACAK MCM BOYS =.=
MAMA,TASYA TENGAH BERAK MAMA NI..AMBIK GAMBAR PULAK.MALULA TASYA MAMA ( mama dialah ni,ambik gmbr candid)

CHUPP..CHUPPP

UWAAAA...UWAA..HODOHLA KO NANGES TASYA..HUHU
SAYA NAK TIDUR DA KAK LIEYA

DALA KAK LIEYA..PAPAI..NA CELIP NIEE

---the end---
p/s : dah tamat kisah dia,..tq kerana menjenguk blog aku..papaii..^.^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...