whos follow me

CHEREKA

Saturday, August 13, 2011

MARI BELAJAR

ENTRY :13/8/2011
TAJUK : BELAJAR.
salam semua para-para pembaca setiaku.
^.^
aku masih baru dalam dunia penulisan blog ni.
masih banyak benda yang aku perlu belajar.
para-para followers aku pun baru 7 orang (setakat saat ini)
sikit aje kan? 
jeles jugak dengan kawan-kawan lain tu.
huhuhu.
mungkin atas kekurangan ilmu aku jugak.
oleh itu,belajar la lagi ea.
belajar macam mane nak promote blog anda ok??
suke-suki aje pic ni...hihi
belajarlah untuk belajar





OK,DALAM PROSES LAGI. SETAKAT INI, AKU SUDAH PUN MENGGUNAKAN NUFFNANG.
setahu  akula, nuffnang ini adalah salah satu cara untuk mempromotekan blog anda.
juga sebagai pihak yang akan memasukkan trafik ke blog anda.
kadang-kadang bahasa blog ini sendiri aku perlu mengkaji dengan lebih lanjut.



BELAJAR MENGGUNAKAN BAHASA YANG BETUL. SEELOK-ELOKNYA BAHASA BAKU.
huhuhu..aku akui kadang-kadang bahasa2 aku dalam entri sebelum ini,bahasa yang aku guna memang berterabur.
huhu..
gomenasaii~~~
jadi stelah aku terbaca satu blog ni, hati aku macam terasa.
huhu
jadi,kenalah ambil tindakan segera.
segera memperbaiki kelemahan tulisan dalam blog aku ini.



BELAJAR BAHASA MANDARIN
huhu..tiba-tiba mengarut.
kui3.
aku tanya la pendapat maksu aku nak ambik bahasa ketiga apa masa belaja UTEM nanti.
dia suruh la belajar bahasa mandarin ni.
sebab pasaran kerja meluas
itu aku akui la kan
minat aku pun lebih cenderung juga ke arah bahasa mandarin ini.
makanya,INSAYALLAH aku pilih bahasa mandarin.

ok
cukuplah
entri kali ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...